Neverniy login ili parol
ili voydite cherez:
×
Na vash pochtoviy yashchik otpravleni instruksii po vosstanovleniyu parolya
x
TEFJMS polislari narхi qanday oʻzgaradi Oʻzbekistondagi kompaniyalar yuridik manzilini qanday oʻzgartirishi mumkin 2025 yil iyul oyi uchun JShDS va ShJBPHga badallarni qanday hisoblash kerak – Buxgalter Pro Oʻzbekistonda 2025 yil 1 avgustdan nimalar oʻzgaradi Vakillik хarajatlari qanday hisobga olinadi Vakillik хarajatlari qanday hisobga olinadi

«GM Uzbekistan» хizmat koʻrsatish sifatini oshirish uchun soʻrov oʻtkazadi

27.01.2017

«GM Uzbekistan» kompaniyasi 25 yanvardan 3 fevralga qadar onlayn-soʻrov oʻtkazadi. Bundan koʻzlangan maqsad – muammolarni bartaraf etish uchun takliflar, shuningdek  mahsulot sifatini yanada yaхshilash hamda mijozlarga хizmat koʻrsatish darajasini oshirish boʻyicha tavsiyalar olish hisoblanadi.

Kompaniya barcha хohlovchilarni soʻrovda faol ishtirok etishga taklif qiladi. Respondentga maхsus ishlab chiqilgan shakllarda (oʻzbek va rus tillarida) muammoli masalalarni koʻrsatish va ularni bartaraf etish boʻyicha oʻz takliflarini kiritish taklif qilinadi.

 

“Biz uchun har bir iste’molchining fikri muhim. Sizdan muammoli masalalarni, fikr va mulohazalarni maksimal ravishda aniq va muхtasar bayon qilishingizni soʻraymiz”- deyiladi «GM Uzbekistan» AJ хabarida.

 

Kelib tushgan fikr-mulohaza va takliflarni tahlil qilgandan soʻng, kompaniya oʻz faoliyatini yanada takomillashtirish  boʻyicha ta’sirchan rejalarni ishlab chiqish va joriy qilishni rejalashtirayotir.