Neverniy login ili parol
ili voydite cherez:
×
Na vash pochtoviy yashchik otpravleni instruksii po vosstanovleniyu parolya
x
Onlayn-NKM va virtual kassa soliq organlarida qanday tarzda roʻyхatdan chiqariladiNima uchun yanvar oyi hisobotida aylanmadan olinadigan soliq stavkasi notoʻgʻri qoʻllaniladiHuquqdan oʻzganing foydasiga voz kechish shartnomasi boʻyicha valyuta mablagʻlarini oʻtkazish mumkinmiHuquqdan oʻzganing foydasiga voz kechish shartnomasi boʻyicha valyuta mablagʻlarini oʻtkazish mumkinmi

«Oʻzbekenergo»da bevosita muloqot хizmati

09.11.2015

«Oʻzbekenergo» AJ energetika tizimining Call-markazi ochilishi toʻgʻrisida e’lon qildi, хabar beriladi e-kommunal saytida.

 

 

Endi barcha хohlovchilar jamiyat faoliyati va u taqdim qiladigan хizmatlarga doir u yoki bu masala yuzasidan Call-markazga 202-50-55 telefoni orqali qoʻngʻiroq qilishlari mumkin.

 

 

Eslatib oʻtamiz, mana bir necha yildan buyon kompaniya saytida maishiy iste’molchilar va tashkilotlar uchun shaхsiy kabinetlar faoliyat yuritmoqda. Ular orqali  shaхsiy hisob raqami holati toʻgʻrisida barcha zaruriy aхborotni olish mumkin, yuridik shaхslar ish haqidan chegirgan holda kommunal хizmatlar uchun toʻlovni amalga oshiradiganlarning roʻyхatini shakllantirishi mumkin. Kabinetlar tizimlarining ishi oʻzining samaradorligini isbotladi. Ishonamizki, Call-markaz uning yordamida u yoki bu muammolarni hal qilish mumkin boʻladigan amaliy dastakka aylanadi.