Неверный логин или пароль
или войдите через:
×
На ваш почтовый ящик отправлены инструкции по восстановлению пароля
x
ТЭФЖМС полислари нархи қандай ўзгаради Ўзбекистондаги компаниялар юридик манзилини қандай ўзгартириши мумкин 2025 йил июль ойи учун ЖШДС ва ШЖБПҲга бадалларни қандай ҳисоблаш керак – Buxgalter Pro Ўзбекистонда 2025 йил 1 августдан нималар ўзгаради Вакиллик харажатлари қандай ҳисобга олинади Вакиллик харажатлари қандай ҳисобга олинади

«Ўзбекэнерго»да бевосита мулоқот хизмати

09.11.2015

«Ўзбекэнерго» АЖ энергетика тизимининг Call-маркази очилиши тўғрисида эълон қилди, хабар берилади e-kommunal сайтида.

 

 

Энди барча хоҳловчилар жамият фаолияти ва у тақдим қиладиган хизматларга доир у ёки бу масала юзасидан Call-марказга 202-50-55 телефони орқали қўнғироқ қилишлари мумкин.

 

 

Эслатиб ўтамиз, мана бир неча йилдан буён компания сайтида маиший истеъмолчилар ва ташкилотлар учун шахсий кабинетлар фаолият юритмоқда. Улар орқали  шахсий ҳисоб рақами ҳолати тўғрисида барча зарурий ахборотни олиш мумкин, юридик шахслар иш ҳақидан чегирган ҳолда коммунал хизматлар учун тўловни амалга оширадиганларнинг рўйхатини шакллантириши мумкин. Кабинетлар тизимларининг иши ўзининг самарадорлигини исботлади. Ишонамизки, Call-марказ унинг ёрдамида у ёки бу муаммоларни ҳал қилиш мумкин бўладиган амалий дастакка айланади.